2061647.jpg

Olen tänään poissa koulusta, sillä olen sairaana. Olen syönyt suklaata ja katsonut tv:tä ja lukenut uusimman Slipping into Entropy- chapterin (joka oli muuten tosi hyvä) ja löytänyt skary.netin. Siellä on paljon hurjan ihania flash-animaatioita, jotka on kirjoittanut ja piirtänyt Katy Towell. Oikein ihania.

Olin eilen Helsingissä shoppailemassa koulun jälkeen Emman ja Sopulin (aka Samuli) kanssa. Pää turvonneena kotona istuminen ei estä minua pitämästä uutta paitaa joka on muuten tosi nätti. Se on punainen paita, melkein kuin hame, ja siinä on olkaimet ja kaksi nappia. Se on punainen ja siinä on mustia raitoja. Se maksoikin vaan 17 euroa. (On se aika halpa kun yleensä kaikki maksaa 40 euroa.)

Puin päälleni puolet vaatekaapin sisällöstä ja kävin kaupassa rohmuamassa suklaata. Suklaa auttaa paranemaan. :3 Uskaltauduin ulos kun kauppa on kadun toisella puolella. Heh.

Voisin maalata tänään jotain pelottavaa. Paljon nurkkia, joiden takaa kurkistelee jotain pelottavaa. Tai ovia, joiden takaa kurkistellaan.

Osallistuin kirjoituskilpailuun, jossa on palkintona matka Lontooseen. Kun kerroin siitä ystävälleni, vastaus oli: "Hyvää matkaa. ;>" Kivaa että minuun luotetaan kirjoittajana. Itseluottamukseni on kohonnut, kun kaikki kertovat koko ajan miten ihana olen. Kilttejä ihmisiä. Haluan myös kirjoittaa tänään.

Tässä vielä muutama halloween-kuva:

2061659.jpg


2061660.jpg