Olen Kallion lukiossa, joten olisi aika outoa jos näyttämöilmaisun yhteydessä ei esitettäisi yhden yhtäkään näytelmää. Mulla on sitä tässä ekassa jaksossa kaksi kurssia vähän niinkuin päällekäin, ja meidän ryhmän tehtävänä on demon tekeminen parin kanssa tai kolmen hengen ryhmässä. (Demo tässä tapauksessa = dramatisoida jonkin kirjallisen aineiston pohjalta lyhyehkö kohtaus.)

Minä olen yhden Auran pari, ja me esitetään Sari Peltoniemen Kummat - kirjasta kohtaus, johon ollaan yhdistelty juttuja eri puolilta kirjaa. Siinä kirjassa on siis tyttö, Maarit (Aura), jolle on kasvanut häntä. Ja sitten sellainen läheisyysnarkomaani Voltti-poika (minä :D), jolle on myös kasvanut häntä, huomaa, että Maaritillakin on.

Voltti on tällainen tosi hupaisa hahmo, kun se on niin avoin ja sellainen jotenkin kierolla tavalla tunteellinen ja empaattinen. Ja kuitenkin sitten se on Maaritin lisäksi bongannut 5 muuta hännällistä tyttöä ja pyörittää niitä kaikkia. Ja kohtauksen idea on juuri siinä, että Voltti yrittää tavallaan houkutella Maaritia mukaansa, mutta Maarit on tosi mustasukkainen niistä muista tytöistä.

Me esitetään se meidän koulun pannuhuoneessa. Meidän maikka hommaa sinne kaikki valojutut ja se miljöö on tosi upea kun se paikka on niin paskainen ja kolkko. Mä tykkään mun roolihahmosta kun se on niin erilainen luonteeltaan kuin minä.