Minulla on koulussa valinnaisena draama, eli näyttämöilmaisu. Meidän koko ryhmässä on väkeä aika paljon, mutta se koko poppoo jaettiin pienemmiksi ryhmiksi (muistaakseni niitä tuli 7?) ja minä olen mukana kahdessa eri esitykessä; joidenkin muiden suunnittelemassa sivuroolissa ja sitten minun, Hampun, Mirkan ja Roosan (ja Lidin) omassa hienossa kohtauksessa, jonka otimme... *tättädätää* The nightmare before christmasista! Siis kun saa myös esittää kohtauksen esim. elokuvasta, kirjasta, novellista tai vaikka sarjakuvasta.

Me esitämme siitä kaksi kohtausta, jotka ovat elokuvassakin peräkkäin. Sen, missä Jack käskee Lockia, Shockia ja Barreliä kidnappaamaan Sandy clawsin ja sen, missä nämä kolme trick-or-treateria laulavat jne. Kivaa kivaa kivaa kivaa! Minä olen Shock, ja ostin jo sellaisen tosi kivan ja sopivat noitahatun, violetin. Tarvitsen enää sen hameen. !! Voi että. Saan laittaa sitten esitykseen ihanat meikit ja se musiikki on ihana ja olen ihan innoissani. :3 Jee jee!! Jee! Hamppu on Lock, Mirka Barrel, Roosa Sandy claws (>D) ja Lidi on herra Skellington. Mutta Lidi on vähän muukalainen siinä, kun se on oikeastaan vähän kahdessa ryhmässä kunnolla mukana. ;D Mutta se ei suunnittele meidän kanssa.

Aaaaaa! Näyttämölle tulee hieno valaistus, vihreää ja punaista, nurkat jäävät pimeiksi ja buhahaa! Hienoa kun se on kevätjuhla ja sitten siellä on joulupukki. ;D Mutta ei se nyt haittaa.