Niin. Leirikoulu odottaa minua hyvin, hyvin iloisesti. Huomenna on lähtö ja olen raapinut kokoon matkatavarani. Niitä on aikamoinen kasa suuressa, mustassa laukussa. Se tuijottaa minua. Otan Stinkyn mukaani ja se saa pitää minulle seuraa. Otin mukaan myös Lenore-figuurin ja... tuota, muovisen silmämunan. Ja pakkasin mukan tietty käyttötavarat, sellaisen mustan villapaidan joka näyttää siltä että kimppuuni on hyökännyt tiikeri ja olen yrittänyt paikata repeämiä hakaneuloilla. Se on kiva paita ja tykkään kun saan pitää sitä; Bengtsåressa on KYLMÄ. :3 Ja tietysti sateenvarjon ja vaihtovaatteet ja villasukat jnejnejne.

RYUK.jpg

Siinä on Ryuk Death notesta, eikä hänellä ole kerrassaan mitään tekemistä minun leirikouluni kanssa, mutta kun Ryuk on kiva niin halusin laittaa sen kuvan tuohon. "Peace!" ... Joo. Niin.

Leirikoulussa voi tulla ihan hauskaakin, kunhan pysyttelen kaukana pelottavista tuntemattomista ihmisistä (meidän luokka menee yhdessä yhden toisen luokan kanssa, 9D eli meidän luokka ja 9C) ja saan välillä karata istuksimaan keskelle metsiä kynän, paperin ja mp3:sen kanssa. Ehkä minä selviän. Kyllä minä selviän. Olen urhea.

Ja olen alkanut tykätä blogistani. Tämä on aika kiva juttu. Vapaamuotoinen eikä yhtään niin ahdistava kuin kuvittelin. (Ehkä siksi että kommentteja ei ole tullut muilta kuin Cuttelta ja kommenttien vähyys rohkaisee minua kirjoittamaan tänne; merkinnät lukee yksi ihminen jos lukee.)

Aion lukea kunnes silmät ei enää pysy auki että saan nukutuksi.